Hét VVD-sportevenement in Noord-Holland

geplaatst in: Nieuws | 0

Volgende week vinden de opnames plaats voor hét VVD-sportevenement in Noord-Holland. We verbinden Haagse VVD doeners met bekende gamers en ambassadeurs van e-sport.

E-sports is namelijk een booming onderwerp, met onder andere een videoland serie met Ruud Gullit, grote prijzen bij wedstrijden en een enorme aanhang (33% van alle mensen in de wereld gamen). Tijdens drie afleveringen willen we stilstaan bij het onderwerp en onderzoeken wat de kansen zijn voor onderwijs, economie, jeugd en gezondheid/sport.

Hoe gaan we het doen?
Vanaf 4 maart gaan we het een en ander hybride online opnemen. Verschillende video’s opnemen om meer te weten te komen over e-sports en de vele kansen die daarbij horen. Daarnaast proberen we ook de digitale kijkers te betrekken bij de vervolgafleveringen. Dit doen we door middel van facebookevents.

Het event is weliswaar geïnitieerd door de VVD Purmerend en VVD Beemster, maar zeker ook leuk en interessant voor andere leden in Noord-Holland. Zo kunnen onze Noord-Hollandse leden gezamenlijk worden betrokken bij dit onderwerp en krijgt iedereen de mogelijkheid om vragen te stellen. We kunnen er dan ook echt HET sportevent van Noord-Holland van maken.

Lokaal Centraal en het thematische netwerk Sport & Bewegen denken met ons mee om hier een succes van te maken.

Vragen?
Laat het weten! Bekijk hier de volledige uitnodiging.