Laat uw stem horen tijdens de Noord-Hollandse ALV

Wilt u wat voor Westfriesland betekenen? Dit is een unieke kans om mee te werken aan de toekomst van Westfriesland. Meer woningbouw, betere infrastructuur en ruimte voor initiatief van onderaf in onze regio. Hoe u kunt bijdragen? Kom naar de Algemene Ledenvergadering van de VVD Noord-Holland op woensdag 3 oktober om 19:30 uur in de Van der Valk Oostzaan!

Wat moet er dan anders in het programma? Het bestuur en de 7 raadsfracties hebben verbeteringen op het concept-verkiezingsprogramma geïnventariseerd. Wij vinden dat mensen in Westfriesland ook meer kans moeten hebben om hun eerste huis te kopen, of om juist kleiner te gaan wonen. Daarom willen we meer ruimte voor woningbouw, ook in landelijk gebied. Daarnaast willen we investeren in de bereikbaarheid van Noord-Holland en Westfriesland door de A7 te verbreden, de dijk Enkhuizen-Lelystad te verdubbelen en een dubbele spoorverbinding tussen Hoorn en Lelystad aanleggen. Grote projecten, met een visie op de toekomst (denk aan de verkeersstromen vanuit vliegveld Lelystad, en de handelsverbinding richting Duitsland). Deze zaken staan niet in het verkiezingsprogramma op dit moment. Dat moet dus anders!

Laat van u horen

Hoe werkt dat nu precies? Raadsleden en wethouders hebben amendementen ingediend op het concept-programma. Over deze amendementen wordt gestemd tijdens de ALV. Bij een meerderheid van stemmen wordt het programma op dat punt aangepast. Steunt u Mark Raat (fractievoorzitter Medemblik) en George Besseling (wethouder Drechterland) in hun pleidooi voor meer ruimte voor woningbouw? Wilt u net als Ton Schuitemaker (raadslid Stede Broec) investeren in de bereikbaarheid van Westfriesland? Of vindt u net als Caroline van de Pol (wethouder Koggenland) dat er glasvezel in het buitengebied moet komen?

Kom dan naar de ALV op 3 oktober in Oostzaan!

Het bestuur heeft navraag gedaan bij de secretaris van de VVD Noord-Holland. Helaas blijkt het niet mogelijk om per volmacht uw stem uit te brengen. U wilt uw stem toch niet verloren laten gaan? Wij zien u graag op 3 oktober.