ALV voorjaar: bestuursmutaties en duurzaamheid

geplaatst in: Nieuws | 0

Beste leden en geïnteresseerden van de VVD,

U bent op zaterdag 25 mei a.s. van harte uitgenodigd voor het bijwonen van
de Algemene Voorjaars Ledenvergadering (ALV) van de VVD Westfriesland in Café “De Ridder”, Kerkebuurt 171, 1647 ME in Berkhout. De aanvang is 10.30 uur met inloop vanaf 10.00 uur. Onderwerpen: bestuursmutaties en duurzaamheid.

Ten aanzien van de bestuursmutaties het volgende:
Aftredend zijn de voorzitter, Bas de Wit, de penningmeester & vice-voorzitter, René Strik, gemeentecoördinator Koggenland, Ronald Olij, en gemeentecoördinator Hoorn, Jan Kees Medik;
Het bestuur stelt voor Ronald Olij te benoemen tot voorzitter, Jan Kees Medik te benoemen tot penningmeester, Barbara Stoelhorst te benoemen tot gemeentecoördinator Koggenland en Fred Avis tot gemeentecoördinator Hoorn.

Leden die die zich ook geschikt vinden voor de functie van voorzitter voor
de VVD Westfriesland en respectievelijk penningmeester, gemeentecoördinator Koggenland of gemeentecoördinator Hoorn kunnen zich tot en met 22 mei 2019 18.00 uur melden bij de secretaris van de VVD Westfriesland, Klaas Toereppel met een korte motivatie via het e-mailadres
secretaris@vvdwestfriesland.nl.

Na het officiële gedeelte zal een spreker van het VVD Thematisch netwerk Liberaal Groen een verhaal houden over duurzaamheid, met na afloop een discussie/debat. De vergadering sluit om 12.30 uur. We willen na vergadering afsluiten met een door de VVD Westfriesland aangeboden lunch van circa 12.30 tot 13.30 uur.

Wij hopen u allen te ontmoeten op 25 mei a.s..

Met vriendelijke groet,
namens het bestuur

Klaas Toereppel

Secretaris VVD Westfriesland
Volkspartij voor Vrijheid en Democratie
M   06-51530167
E   secretaris@vvdwestfriesland.nl
W  vvdwestfriesland.nl

Zie voor de gehele agenda deze link. De overige stukken voor de ALV zijn voor leden te downloaden via mijnVVD.