VVD-festival voorjaar op 15 juni in Aalsmeer

Muziek. Debat. Klaas Dijkhoff. Een nagebouwde Tweede Kamer. Onze democratie. Theater. Een mystery speaker. Een goed feest. En natuurlijk: Mark Rutte! Stuk voor stuk ingrediënten voor het VVD-festival in Aalsmeer op zaterdag 15 juni. Entree is gratis en iedereen is welkom. Dus: met wie kom jij?

Aanmelden VVD-leden

Leden kunnen zich aanmelden via MijnVVD. Heb jij je voor vrijdag 31 mei, 12.00 uur aangemeld? Dan ontvang je je toegangsbewijs en stempas in de week voor het festival thuis. Indien je je na 31 mei 12.00 uur maar voor 7 juni 12.00 uur hebt aangemeld, liggen je toegangsbewijs en stempas klaar bij de snelle balie. Vergeten aan te melden maar wil je toch komen? Dat kan! Houd wel rekening met mogelijke wachttijd bij de aanmeldbalie.

Aanmelden bezoekers

Ben jij geen lid van de VVD, maar wil je toch graag het festival bijwonen? Dat vinden wij alleen maar leuk! Je bent van harte welkom in Aalsmeer. Meld je hier direct aan. Houd er rekening mee dat je om legitimatie gevraagd kan worden.

VVD-festival poster