Informatiebijeenkomst over de Regionale Energie Strategie

De energietransitie is niet weg te denken uit het nieuws en de dagelijkse politieke praktijk lokaal, regionaal en landelijk. Deze week nog met de beëdiging van VVD-politica Dilan Yesilgöz tot staatsecretaris Economische zaken voor Klimaat en Energie. De energietransitie is vertaald in de Regionale Energie Strategie (RES) en er gaat de komende jaren veel gebeuren.

Daarom vinden bij het belangrijk om de leden van VVD Westfriesland hierover te informeren. Op donderdag 3 juni 2021 van 19.30 uur tot 21.00 uur organiseren wij een online informatiesessie. Deze is speciaal voor de leden van VVD Westfriesland en wij nodigen jullie dan ook van harte uit! Wethouder Rosalien van Dolder (VVD, Duurzaamheid Koggenland) zal samen met onze werkgroep Duurzaamheid een presentatie geven. Daarnaast is er gelegenheid tot het stellen vragen en het gesprek hierover met elkaar aan te gaan.

Laat met een korte reactie aan de secretaris weten of je aanwezig wil zijn: secretaris@vvdwestfriesland.nl. De link naar de Zoomsessie krijg je een dag van tevoren toegestuurd. Wij zien uit naar jullie aanwezigheid op donderdag 3 juni 2021!